November 6, 2010

HARI INI :)

 6 - 11 - 2010 :) 


 bangun pukol 12, sbb tidur pkol 3, webcam dgn R :) 
ingt nak gy Jogging. jogging atas katil la nampaknya! hihi.
onlne, smpai pkol 1 lebey, mandi, Topek call Echa, ajak Datingg
pastu siap2 :) Dh siap webcam lagy dgn R, haha, dh mcm couple. asyk webcam, call, chat :D
aww aww !
then jalan2, masuk Big Apple, terjumpa Topek :) then diornag datingg
OMG, so sweet !
Kan best ada BF :)
 lepas tu Topek belanja Big Apple, karoke then jalan2 :)
Masa otw balik tu, terjumpa A, *ex couple
then malas nak layan. haha, dia call ajak kelua, gy kluang, HUHH! buatapaa seh
MALAS nak layannn.

SECOND STORYY

Dia capital D cakap " dressup kau macam nyonya jual ikan nak cakap yang orang copydoggie dressup kau ???? geli lah weyh kalau setakat pakai baju nmpak bulu cetiak dengan badan kau bau bacin tue . klau aku jady kau malu lah nak pakai baju nampak ketiak >_< "

Dia capital E " Asal kalaw dia dressup mcm to? Ada susahkan kau ke? Eyy daripada kau to hypocryte, harap je dulu kau pakai tudung, pastu lps dah dpt bestie tercinta kau to terus tak pakai. Mmng hypocryte doe kau. Buat malu kaum pompuan je, aku takde lah nak teruk sgt, asalkan dia beli baju to guna duit sendri, tak mcm kau, mintak dari... parents. Dia to takdelah nak MAKAN duit KAWAN dia sendri. Haishhh. "


AKU "JANGAN JADI KOLOT LAH WAY! lau gentle, jgn nak sindir2 org. FUCK OFF! jangan bajet bagus, lau setakat couple dgn budak kampung. MAMPUS sane. Sorry lau melebih Didie Boo. yg kau na sindir2 aku pahal. kau sape? ey, aku tak pernaa rapat pon kot dgn kau, yg kau sibuk pehal. Nur Nazihah, mulut jaga la way. jgn langsi sgt! "

So mula laa bergaduh gaduh, aku tak cari pasal kau dia tak mula kan. actually, dulu mmg aku mula kan. tapi hari ni. dia dah melampau sgt.
aku bengang la. ey, sape yg tak sakit haty sial! sorry la kalau aku berkasa macam tu. aku malas kott nak gadoh2 nii. macam tak matured,
baik selesai kan dgn bak. mcm bodo je nak gadoh2! erghh. benci laa do, org mcm ni,

Wayy. aku mmg bengang kot dgn korg. tp taa ade la nak cakap mcm tu mcm ni, smpai buat fitnah dekat aku! ergh. tau sakit haty, mc tu la skit haty aku!
sorry bhai!


THIRD STORY </3

* Rab ada GF , bhaha, bukan gitau pon ey, :D
Nabilla Ismail :)
Aww, comel kot dia :)
Tape, hope mereka happy :)
Td 3G sekejap dgn Rab, pastu, adaa adik dia, somel somel laa you
  :D
This Story about Today :) 


Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment