March 18, 2011

-_______________-

Okayy, beberapa hari ni aku rasa nasib aku mmg MALANG. Huhh, tension! Act rabu hari tu kuar dgn Piya and Wan, then aku tgk movie. Nak tgk cite I am number four. Tapi citenya lambat. So kitaorg tgk UnderDog Soldiers.Lepas tu makan kat MK, then kitaorg saja tulis kat Bubur tuu yg benda tu tak sedap. CUMA MAIN2 okay, apesal nak terasa sgt -.- Ni budak tu update :
AhahXD. Budak hot an mana sesuai makan at restoran kampong tak begitu? :D ape? Ko Cakap tak sedap? Ko makan juga :) baik ko suro nenek, moyang, laki mak ko masak an! You fucking bustard :D! 
Bongok bukan? Okay lah tu GF and BF samasama TONGGONG. Eh gy mati lah kau? -.-Okayyy lah kann, and then malam tu masa solat Magrib kepala aku sakit, time sujud mcm tak boleh bangunn, Allah je tahu mcm mne sakit diaaa -.- Patu gy check up. Docter kata aku suspek denggi. Kalau tiga hari tak okay, gy hospital amik darahh. ( Hari ni lah kann ) Tapi dah okayy takpayah lah kann. Takottttt. Wee, pastu pastuu, aku kena gastric pulak. Maybe sebab makan ubat tak makan apa apa kot :( Sakit tahuuuu :( Beli ubat lagsung takde effect apa apa. Bangang punya ubatt! :DD
Pastu pastu. Tadi aku online FB yg meleret-leret tuukann. Ade lah budak tu update yg menyidir aku dgn piya. Tapi dh delete pulakkk nak copy kt sini. Aku sindir dia balik, tak boleh terima. Dia chat aku, ' AKU DAH TAK PSYCHO KAU, ASAL KAU NAK PSYCHO AKU'  Errr maybe kau mmg asal kamung sayang. kat KL tu kau takde sape sape. Jgn nak BANGGA sangat dengan harta kekayann HARAM yg kau curi tu.

Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment