April 6, 2011

My Space.

Yeheee, okay. Lame tak online myspace. So try2 lahh nak online lagy. Wee. pastu tgk picture someone. Ya allah, sedihnya. Teringat dia :( Aduhh. Sampai menangis kat sini :(
Okay. Dia ni first love aku. Mmg aku syg dia gilaa kot. Sbb dia sgt romantik, aku suka lelaki romatikk :) Hihi :( Tapi nak buat cem mne. Aku happy bila dia happy. So tgk dia dgn girlfiee dia, aku nak buat apa? Hanya mampu keluarkan air mata da senyum. Itu je. :')
Tapi aku tahu, dia baik, perfect. Tapi dia cume hati kering :') Takkan faham perasaan aku. Aku lah org yg paling bahagiaa dapat couple dgn dia. Okayy, time break dgn dia, reason dia sbb aku ni jauh bla bla. Kan. So aku boleh terimaa. Tapi sebenarnyaaa entah. Jauh dalam hati aku, mmg sampai sekarang aku sayang dekat dia :'D

Picture ni dh lame gila kott. Hee, jumpa dekat myspace.
SUMPAH RINDU GILA DEKAT DIA :(
Dia mmg yang terbaik :')



Thanks for readingg, Miera :)

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete