April 17, 2011

Semalam :D

Hihi, hello. Kita cerita pasal semalam ogayyyy. Semalam gy summit, plan nak amik suar hanta dekat Fuad. Kwn Zali (uncle), pastu dia lupa bawak la pulakk. Sbb dia betulkan suar tu kat umah aku, dia dtg mse tu, Tpi tgh buat dia ade hal. So dia kenaa balik la. Lepas tuu senyap je. Mne kau wehhhh. Then dtg summit. Diaa cakap lupa lupa, kali kedua lupa jugak! -.-
Pastu semalam nak amik, LUPA lagy! Haih, dasar tua lahh kau niyyy. Pastu hanta suar ROMP. Buat 3/4. Sbb suar tu dah singkat dah. Eee tak suka pakai singkat2, mcm WEMPITZZZ. Lalala, mse semalam karaoke dgn FANA 1jam 30minit. Haduuu, nak tekuar anak tekak ni dah. Btw, SUMMIT BOSANNNNNNNNNNNNNNNNNN, haha. Sian piya, aku ajak kuar dia penat. Sokay. Sy memahami. Cehwaaa. Malam tu, kuar dgn Aman Rahman :) Jengjalan kt BPMALL. Karoke :)
 Pakai baju ini mase gy summit. :)
 Mcm org gilaa, saje buat gigi DRACULAR :DD
Saya belum mandi :)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

p/s : Naqla , aku terpaksa remove korg. I'm sorry, aku suka kawan dgn korg tapi, aziez faham2 okay.  :(

okay boiiiiii ;(
Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment