June 18, 2011

HALLO guys :) Okay dalam sejarah hari ni aku bawak MOTOR pgi bandar. Terror tak? xD
HAHA, mula2 siang antar kakak aku gy clinic kesihatan dekat jalan kluang tuu naik yamaha LC :) Pastu malam gy slepak2 dengan Amoi, Elle, Sya, Hasan, Husin, Mamat and Aidil. MERIAHHHHHHHHHHH babe, diorg sekepala dgn akuuu. First amoi datang amik akuu, then aku bawak ego Amoi,aku bawak Sya dengan rase takot gituuu kan! HAHA, terus gy Busten lame, tgk MAHARAJA LAWAK, tgh syok tgk ni ade budak patah kerusi, BULLSHITTTT malunyaa -___-'' HAHAH! Pastuu gerak datarann, jalan2 sume, Amoi pulakk touching konon xD
Aku pgy beli belon tiup2 tuu, mcm budak2 tak? SO WHAT BODOHHH, mesah pulak nyahhhhh. Dah lepak tuu jalan2 banda, ni aku sorg pulak, sbb Sya kua dgn mbe diaa. BEDEBARRRRRRRRRRRRRR siakk bawak. Diorg kata aku bawak moto gilaaa, aku rase biase jer kot ^.^ Hanta Elle, pastu kepak FNB, gyeahhh, PENATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT nok <3
Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment