July 21, 2011

Hello ;)

Hi morninggg uolls, :) Hahaha kesian tak aku, pagi2 bangun mcm ni siap2 gy sekolah kena tinggal dgn vannnn, ee setan kauuu van *sendiri yang bersiap lmbat nak salahkan orang pulak ;P* Okay, untuk minggu ni, 3 hari aku tak sekolah, ishhh apa seh nak jadi pompan ni! Grrrrr,
Kalau sch pon menyakitkan hati kot, ye ah, kawan sendri selfish, ego sume, dia gembira atas penderitaan yang akan terjadi kat kawan dia, yaa takpe kita tgk jea nanty mcm mane dia, bia dia tahu rase :)


Hehehe dalam pada yang sama tak saba dohh nak balik KL, jumpa mama, jumpa Amoi, jumpa Pavi, Train and naik taxi baru letak bontot dah RM3! HAHAHA, yeah imissthat! :)
Abaikan muka buruk yang bawahhh, dah la muka baru bangunnnnnnn ;P Okay, gemokkk aku rindu kauuu gila ;) Seriously bodoh! Tak saba nak tidur dgn kau lagi, hang sume dgn kauuuuuuuuuuu, tunggu aku tau sayang! 29 ni kita meet okayyy, rindu rindu rindu, paham tak rindu? ;) Yang pentinggg juga tak saba rambut aku tuka colour cooper brown bilaa balik sane kan Moy kannn, hehe!
This colour cuteee ya :)
IMISSYOUTERRIBLYYYYYYYYYYYYYYYY amoi lip lopppp :*



Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment