July 6, 2011

Ke-busy-an Melandaaaaa

Hello jumpaa lagi kitaa, ya ya ya, gara2 semalam tido lambat tak boleh bangun ni haaa, pagi tadi sampai tak sch, nenek ni dokk membebel jeee, HAHA. Okay kembali kepada topic. Sejak dah masuk keje ni hidup saya dah tak ter-urus, haihh kesian kannn, yelahh, aku nak cube berdikari tanpe nenek tercinta, takkan sampai tuaa nak bergantung dekat diaa,habis bengkrap dia nantyyy, hahah! Aku ni dah laa kaki shopping boros sume ade laaa, haihh apa aku merepek nii. OKAYYYY, korg sesile laa datang tempat keje akuu kayy, layanan mesra nantyy ni, ni facebook kedai tuu Uncle U Kopitiam, like lahh okayy. Yaa aku berkate aku busy sejak kerja sebab, bayangkan kau dekat tempat akuu sekaranggg ni, masuk kerja pukul 4pm, balik 1am, pegy sch 7am, balik 1.30pm, mane time rest aku? time study sume? kekadang mmg fike mcm nak  benti keje, tp sian pulak dekat Mieya nantyy, haihhh,what should i doooooooooooooooo. 
Walauponn sangat rumitt. I CAN DO ITTT
Kekadang terasa sedihh jugakdengan keadaan mcm niiiiiii,
PENATT DENGAN SEMUA INIIII,
Balikk rumah rumaa tgk bilik mcm nii. hanye mampu tersenyummm.

Sekarang nii, nak keluar pun taksmpat,nak jmpe kengkawan sume tade mase, ade yang cakap, aku lebihkan kerja daripada dia, tolong laa jgn salah faham okay :(

Thanks for readingg, Miera :)

1 comment: