July 9, 2011

Thanks Kawan :']

Mekommmmmmmmmmmmmmmmmm, tercapai hajat aku untuk belanje amoi and husien makann, tapi hasan dgn elle takde, rindu wayy dekat elle, rindu cara dia cakapp. Haha, okay, siang tadi pegy mcD and karoke dekat sq one, dari pukul 3 sampai 6 mcm tuu, lahh pakai seluar baruu, sape yang nampak tadi, HI! :)



Berangan dekat mcD tadi, haha. Gedikk gila siak xD
okay balik je umah, mandi2, then online sambil basuh baju yang menimbunn, sambil tukenal budak name Juludun Husun, haha! WEIRD NAME , tapi bukan tu nama dia kott, haha. Dah siap sume keje,Amoi text, cakap dah otw, aku tarik suar Boot-Cut Gio. dengan t-PA merahh, siap2 sume, dia dah sampai, kebetulan pulakkk paklong sampai,amboii, mcmmne nak keluar ni --' Takpee, aku cakap nak jumpe bos*jahatnye aku tipu diorg* lenjann, amik helmet, terus naik moto ego JKD, wehh moto, mcm nak hugg kau laaa, rindu kauuu, lame aku tak bawak kauu, hehe. Then Amoi naik Husien, aku yg bawak baby JKD <3 Gerakk datarann, then dah lepak2 call Acad, dia datang dgn Effa, aku lapoo, gerak bustand lame ingat nak makan dekat CK Corner, tutup pulakkkk --' Terus pg yg tepi jalan sebelah Second House, aku order Tea O ais Longan dengan Meehoon Tomyam, pehh cakap kauu, tak sedapp,banyak SERAI berteraburr ahhhhh sial, tak de mood terusnak makan, yg diorg cerita pasal The Zon semalam, aku dengan Acad tbongokk je dgr cite dorgg =________-' Lpas makan terase nak shy-shy ==' then pegy laa yang dekat bustand lame punye toilet, jauhhh bukan? Dahh jalan sume
Amoi : Kau goyang2 eh?
Aku: Haah, *dengar mcm cakap goyang2 eh*
Amoi: Jgn goyangg lahh bodoh
Aku: Moto ni yang goyangg,

Smpai tmpat makan tu balikk, check moto bocor, ahh shittttttttttt! -___- Amoi pg bagytahu si Husien, dia check sume, kitaorg terus bla, bawak moto gy BhP dekat summit. Dengan tayar gelongg! Mcm nak jatuh dah tadi, maluu aku -__-' Husien call Jai, suro datangg, tak boleh jugakk, call Acai, ape tahh diorg cakap, tak bolehh jugak nak betolkann, so simpan moto dekat BhP, Amoi hanta aku balik naik moto Acai, dah dekat trafic light bukit pasir, terlupa barang tertinggal dekat moto, -___--' Apa dahhh, Amoi cakap nanty dia tlg hantakannnnn, sian kauuu :( Hmm plan nak tido umahh dia, tapi tatahu transport nanty, tak jadi tido umah diaaa, haihh, dalam pukul 2 dia hanta barang2 tuu sume.

Haihh best keluar, tapi tak puas! -_____________-
Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment