August 30, 2011

=.=

Okay aku tak faham apa yang dia nak. Apa yg dia niat kat hati dia nak buat aku mcm ni? Err seriously, aku nak text dia, nak call dia, nak 3g dia :( Ya allah, rindunya, nasib baik aku dah delete number dia,tu pun untuk kebaikan aku sendiri :') So takde lah aku nak malukan diri aku kat dia. Tapi aku rinduuuuuuu gila bangan kat longoi tuu? hmmm nasib baik aku tak heart breaker sgtt! Yelah kitaorg kawan pon baru bape hari -,- Tapi tipu sgt la kalau aku tak syg dia, sbb dia yang muncul time aku nak lupakan first love aku and time aku setahun break dgn Bukh, but until now tak dpt lupakan Bukh tu :( Hmmm itsokay, aku tahu aku tak dpt bahagiakan die,sbb aku pon bukan yang terbaik untuk die, tapi antara yg terbaik untuk aku, ; I hope you dapat more better than me, :) Thanks! to zubair sbb banyak support aku dalam hal ni, dia banyak relaks kan aku, banyak buat aku ketawa, even aku tgh sedih terima kasih, dah layan aku mcm gf dia jeaa, baik, thanks b :)

















Korg tahu tak aku melantak hari ni bnyak gila, ohh nak tambah obesity dalam badan, biase lettew kann, raya  setahun sekali, makan ketupat lemangg! Ohh semmm! Yummy babe! Dh tua-2 pon dpt duit rayaaaaa! Jgn jelouse. :*


Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment