August 18, 2011

Menunggu -.-

Hello readers, good morninggg! First time update blog lepas sahur macam ni, HAHA! Okay semalam pegy BPwalk, lepak sane jap. Takde apa, sumpah boring nak mampus -,-' Then pg saloon jap, jumpe amy. Hahaha, then dia suro aku check gemuk aku lah apa lah, dah check tuu rupanya aku ni obesiti. Errrrrrr~ Malunyaaaaaaaaa :( Gemuk siak aku, dia kata suro buang lemak. Bukan kuruskan badan, then banyak buat exercise. Rajin pulak kannn aku nih buat exercise. Err whathefish.

Okay, menuggu? Menunggu sape? Menunggu sayang saya lah, jumaat pukul 10 pagy, baru dpt text and call dia balik. KENA DENDA :( Errr takpe. Sanggup tanggung, sbb dah salah sendiri kan? Kena denda sebab langgar janji. Balik lambat semalammmm! Ni semua sbb OBESITI tu ha :( Dah la bg tau aku banyak lemak -.-' Pastu kena dendaaaaaaaaa pulakkk! Kesian aku tauuuuu.



I'm waiting for JUMAAT :')

Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment