August 22, 2011

Miss the old you :']


Hello guys, how are youuuuuuuuuu? Okay muntah dulu banyak2 sbb nak update jiwang niii. Hahaha, okay. I love my boyfrienddddddddddddddddd awak love boyfriend awak tak? Mesty lah kan kan kan. Haha ade yang love sbb duit, mcm kawan kita sorg tu. Haih sabo je laaaaaaaaaaaaaaaa :D
Okayyyyyy kenapa setiap orang perlu berubah? Haihhhhh rindu kau laa tenuk. Sejak beberapa hari ni, sumpahhhhh kau lain gila. Selalu text aku, call aku. Hari ni, semalam? Aku text call kau, aku rindu kau la boobs, rindu rindu rindu. Bodoh la perasaan ni ade perasaan rindu. Aku jauh, aku tatahu kau dgn sape, kau jumpa sape. Tapi, aku percayakan kauuuuuuuu! Aku harap kau tak lupa aku kat sini, even kita jauh kan sayang, aku harap kau caye jugak dkt aku #pegydengarlaguPERCAYAPADAKU. Haihhhhhhhhh now, aku still tunggu text kau ni, rindu! Buat ape lah kau erk sekarang ni :( Mesty kau marah kat aku sbb tak dpt belikan kau present birthday yang kau mintak :( Bukan taknak tapi, gaji dapat sikit, saman lagi, barang2 rayaaaaaa belum beli satu pon. Hmmmmmmmm :'(



Thanks for readingg, Miera :)

1 comment:

  1. what the fuck...dia yg mintk mira belikan present? takder maruah ker?

    ReplyDelete