October 23, 2011

:)

Okayy kawan-kawannn sekarangg saya dah mulaa nak MAJU kannn baby blogg aku nihhh entah kenapa erkk~
Lamaaa tak bukak then dah bertambah followers <3 Okay thx you alll :*

Firstly nak cakapp hidup aku dah banyak berubahh and kawan makin bertambah and cinta dalam hidup aku tiada lagi dan malass nak pike semua tuuu, TAK PENTINGGGG, mati lahhh nak apa ponn kan. Orang yang banyak support hidupp akuu semestinyaa Amoyy, ya my KUCING PARSI, nak tgk muka dia mcm kucingg bila pakai lens, SUMPAH suka tgk. Nama tu di bagi SEMUT, kawan kitaorangg. :D

Okay. Now akuu dah tak bolehh nak accept sape-2 dulu dalam life akuu, sbb aku dah terkena dgn MFBL :) Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bodoh je terpengaruhhh dengan kata dia duluu, apa tahhh sebab aku boleh sayanggg dekat diaa -___________-' SUMPAH ANNOYINGGGGG doeeeeeeeeee, LELAKI TAK BOLEH PAKAI SEMUANYAA, opsss bagi yang mmg tak boleh pakai laaaaaa.


AND HELLO BLOGGER, MIERA IS BACK :)

Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment