November 17, 2011

Facebook yang semakin banggang O_o



Hello
NIGGA, selamat membaca pada POST kedua saya pada hari ni, memandangkan saya tidak sihat dan tiada apa yang mampu saya lakukan selain menghapdettt blog. Hihii *mcm pembaca berita tak*
Okay, korang perasan tak FB semakin kotor dan aku semakin jijik nak tgk benda2 yang menyakitkan hati tu, ada pasal Lesbian la, Gay la, perempuan tayang semek dgn sepek dia la, lelaki tgh Horny laa, ohhh such a erghhhhhh~
BODOHHHHHHHHH nak mampus tahu tak. Lagi satu yang korangg cakap benda tu berdosa tahu pulak, comment2 cakap dosaaa tapi pegi shared kat wall korangg, korangg pon dosa jugak lahh, sebab shared bendaa tu, itu kann salah satu maruah diorangg kan, tapi aku pon sakit hati jugak bila tgk. Hmmm korang kalau ada friend dgn Kabus Berdarah ( dp dia pakai baju askar ) Dia tuu suka shared gambar perempuan dekat page BohsiaMurahan korang search laa page tu. Then tgk2 laa gambar dekat BohsiaMurahan, perempuannya pakai tudungg muka suci je, tapi sesuka hati mak bapak dia je, mcm ada share je kat FB tu suka2 nak share dkt page BohsiaMurahan tuuu. Rosak rosak, -__-' So girls, please be careful with Kabus Berdarah :)



Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment