November 26, 2011

Lets Go =)

Well, hello assalamualaikum reader's, follower's and nigga! *ada orang tanya lah NIGGA tu apa, okay NIGGA tu species dengan Babe/Dude* Okay okay, sekian 3 hari korang tk jmpe Cik Miera ni kan, rindu tak? Rindu tk? Tolong lahh rindu. HAHAHA, tk pasal. Hari ni semua ada kat kepala aku, aku nk keluarkan, ehh apakah, mcm banyak cerita je =) Okay banyak kotttt, tah lah..

Okay first sekali aku nak cakap hari ni aku nak balik BATU PAHAT! Yehaaaaaaaaaaa, okay sekian berapa kali nk balik asyik tk jadi je, kesian aku tau, ='( Then hari ni baru dapat balik batu pahat, malam td smpai tido pukul 6 sebab packing barang yang teramat banyak, dengan baju baru beli, dgn baju yg bawak dari bp, ahh barang2 yang kat sini, aduhh mcm mana nak naik bus cengini.. Halahhhhh

Second, semalam birthday Uncle Is, siapa kah Beliauuuuuuuu? My step father, okay bak kata orang melayu, Head Family [ ketua keluarga lahhh ] Haha bengonggg, okay semalam birthday dia yang ke 30 tahun, muda tk? Muda tk? Haha, mak aku pon lagi tuekkk dari dia =) Hahah okay seeee gamba yang sempat dia ambil, =)
At Domino's Pizza 9 Daya Jalil =)
At bakery =) Tgh tunggu cake siap.
Jeng jeng jengggg! Haha ni cakenya, aku yang pilihhhhh sodapp! Nmpak je kecik, harga dia, bhh -.-'
Masa nk potong cake aku yang over, hahaha. Tk saba wehhhh birthday nk dekat, jangan lupa tau!

25 December 2011 - Christmas Day
Well, korg tahu, masa dekat Domino's aku jumpa pelakon Si Capik, yang si Capiknya aku jumpa, sape tah nama dia, woahh handsome dohhh dia dengan gerlprend dia, alalala handsomeeeeeeeeeee ^_^


Lastly, aku dah dapat keje, okay bahagiaaaa nya! Maybe rabu start! Weheee ^_^ at Santana Santai, Tongkang Pechah!

Berakhir sudahh cerita hari ni. Okay, thanks for reading, kalau suka klick la LIKE, bye! Muahx =)



Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment