July 15, 2011

Err -,-

Hi, apa kabar teman meluahkan perasaan :') Haha, hidup ni penuh dengan cabaran dan dugaan, takmampu aku nak hadap. Okay kembali kepada tittle. Kenal tak minah comel ni.
Pandangan sebelum jumpa dia : 
Poyo, sombong bajet and bla bla bla. : Do not look at from outside, if you do not know its contents :)
Selepas kenal dengan dia :
Sporting, kepala gila babengg, boleh masuk, layan, memahami and baik. Yaaa, aku ade dengar jugak cerita buruk yang orang cite pasal dia, aku kenal dia and aku tak rasa dia yang mcm org cerita. PERGI MATI SAMA ITUUUU ANJING, kesah pulak aku. Kau yang jelouse sangat dengan org tu buat apa lah sial. Aku herann lah dengan mulut mulut puakaa mcm tu.

Okay, plan dengan dia, next week nak pegy JB :( Tapii kakak dia suro pegy kl pulakkkkkk,jaga kedai kakak dia, sampai raya, haihh sedih siakk.


Haihh  sokay laa,lagipon mama nak balik minggu depan, so aku ingat nak balik umah mama jea laaa. 
Pesanan buat Eqa Amoi;
* Jaga diri okay
* Jangan curang dengan Husinnn :P
* Jangan lupaa aku
* Gonna miss JKD comel :)
* Budak2 BP sentiase ingat kauu, jangan lupa diorg :')
* Lappciu aand Miciyuuuuuuu :{
________________________________________________________________

Happy birthdayyy dear Nooratika Farhana :)

ps'Click gambar untuk petumbesaran gambar, TY :-*

Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment