July 29, 2011

New new new :)

Hello guys, how are you. Yaaa i'm feel bad today :( Mieya and Fana marah dekat aku sbb tak datang, yelaaa aku tak sedar pagi tadi and janji dgn diorg sume :( SORRY okay, kembali kepada topic. New? Apa yg new sangat tu. Dia ni lah yang new tu! :)
-edit by miera-
New new new. Haha jangan salah anggap. Dia ni new FRIEND aku laa, okay laaa dia ni boleh masuk kepala. Tapi entah kann. baru je kawan pon. Act dia ni kawan Alerp cousin Afiq Azra. Mase tu, aku tgh keje, then ade lah sorg niy bawak vios hitam, then dia benti betul2 dpn kedai aku. Then keluar dengan lagaknye, aku nak je SEPAK keta tu lelaju tau, grrr then dia pegy steamboat sebelah kedai aku, pastu aku nampak afiq, aku senyum je laa, then afiq tegur aku sume. Dah bape hari tu, mase tgk movie dgn alerp, tnye alerp, dia kata budak vios tu nama dia Mamat. Ohh i see, tapi kenapa berlagak nak mampus, erghh. Ohh berlagak belum jumpa lagy rupanyaaaaa. Dah kenal okay :))

Last week aku tgh online ade tulis *ah serk* [fb] then aku add dia, aku tanye dia, ehh ni Mamat isn't? then dah comment2 tu, aku cakap la sume dgn dia, dia mntak number phone. Haha pon malu2 meaw, dalam pada itu tatau nak bg ke takkan. Dgn malunye pon aku bg, then dia misscall. Yeay dah dapat number dia =.='' Texting texting sume, rupanya dia study dekat KL, [KLMU] ohh i see, stay jb. Btw, aku senang kawan dgn dia. Aku save number dia tulis `JejakaVios` sebab first time aku jumpa dia naik vios. Haha :D

ps; hari ni balik kl dgn Syasya. Ticket pukul 3 :D

Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment