August 1, 2011

Itu namanya DUGAAN ;)

Hello readers. Happy fasting, hihihi. So macam mana puasa hari ni? Best tak? Eee mesti ade budak laki2 yang tak puasa lagi even dah ua bangkaa kan? Hehehe. Okay korang tahu tak. Betapa beratnya aku menempuh dugaan nak pegi KL? Sedih tahu? Inshallah kalau aku boleh cerita daripada A until Z. Tu pon kalau takde yang tertinggal.

Pukul 2 pm aku text acad mintak tolong hanta pegi bustand, then 2.50 pm baru dia sampai bustop bpmall. Then mase nak U-turn pegy ke bustand, call Eqa [syazieqa] dekat mana, dia cakap still kat BPmall, then aku ajak dia naik sekali pegi bustand same2, dia lari dari BPmall ke bustop BPmall taman sentosa. Dengan beg beg dia, dapat bayangkan tak? * cepat bayangkannnn. 

Dah dalam keta, jammed pulak dekat wisma anak yatim dengan dataran. Haihh sabo je laaaa, dah tu call lah S&S international *yang tak berapa nak international tu* dia cakap bus dah jalannn. Pehhh siao ni, aku dgn Eqa dah menggelabah doe, ishh APTB. sampai je dekat bustand jumpa org tu sume dia kata, ade bus pukul 4, tapi sorg je boleh naik. Takkan aku tunggu Eqa, sorg2 kat sana. Aku pegy dulu ==' Ishhh buang ego jauh2, amik keputusan, beli ticket baru --' Aduhh, duit tgh tade. Boleh pulakkan mcm tu :( Dah laaaa S&S tu tanak pulang duit aku. Aku bakar kedai kau baru tahuu sial! Ticket pukul 5.15 pm.

Sampai TBS [Terminal Bandar Selatan ] aka BTS [ Bandar Tasik Selatan ], dalam pukul 10 pm macam tu, eee dah lambat bus tu, econ bocor pulak tu, kena dekat akuuu ==' GRRRRR, sokay laa kan, then jumpe Sys Qey Abdullah, dekat Terminal tu, excited smpai hug dia, HAHA -.-' tunggu Wawan kemain lamanyaaaa. Train yang dia naik boleh salah, then tunggu train lain, train lain tu pulak boleh rosakkkk ==' then bapak dia yang amik kitaorg, balik umah Wawan, aku dengan Eqa, tidur bilik dia, Wawan tidur luar. Pehh sejokkk gila pagi tu, dengan tade selimut, bilik berhabuk mcm tu, :( Mase nak pegi makan selipper aku hilang dalam bus tinggal sebelah, sedihnyaaaaaaaaaaaaa :(

Pepagi Wawan dah kejut, pehhh aku penat lagi la wayyy. Papeponn bangun je laaa, rumah org kot. Siap2 pegi cafe bapak dia, tunggu Amoi sume, dari pukul 11, sampai pukul 4.45 pm baru dpt meet, haishh, takkan tak meet pulak, kang dia kata apa. Lagipon rindu diaaa sesangat way! Meet dekat PWTC pekerja kakak dia hanta dia, pastu terus gerak KL :) Hikhokhik, dah smpai KL dalam 5.30 pm, pegi BB plaza then Sungei Wang, gy makan dekat Mamak depan Kitaro tu, sume makan Maggi je kot, dengan tea o ice limau, total $45 mahal bukan? Grrrrrrrrrrrrr.

Then terus gerak Pavi, sambil tulalu depan Maybank, ppehhhhhhhhhhhhhhh ramai gila budak punk, geli pulak aku tgkk -..- Tgh jalan tu, masuk Zara jap, survey2, ade yang berkenan, beli laaa kan, jalan lagi masuk pavi, pastu Nazrul text,

; kw kd mane?
Mase tu aku dekat Top Shop. survey baju sume, dia nak meet pulak, yelah, aku serba salah tatau nak meet dia ke takannn, then meet je la, habis tu, mcm mane, aku jalan lelaju takot kedai tutup, toleh belakang, dia dgn kawann dia dah tade, i'm feel so guilty :( Bukan sengaja nak tinggalkan, haihhhhhh

Pastu, pergy survey baju Guess, tade yang menarik. So keluar, pegy Mng, beli baju sume, otw nak pegy ROXY, dah tutup separuh, then  lari gy Esprit, pegi beli selipper, then terus lari keluar, nak naik train, ramaoi gila doe org -________- pegy depan McD tunggu cab kat situ, aku jumpe Nazrul tu jap. Then terus naik cab sume, balik Hostel ;)

Malam tu,  pegy cari hotel sume full, dah lmbat sangat takkan nak blik umah mama, nanti mama marah --' Pegi hotel Maluri, siang siap2 lepak Mid valley, makan ka food cout dia, nasi campor je kot dah $53 --' tiga orang, ishhhhhhh cekik darah.

Malam pegi Night Fair Damansara, ade kasut sarung tu comel gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. $48 :( Duit tinggal $50, nak makan apa seh nanti kat BP. tak jadi beli pape :(











































 Belanja diorg baju ni, hihi, :)
















Post kalini memang panjang gila kan? Dah penat?: Sila like :)

Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment