August 10, 2011

Berhenti Berharap :]

Salam to all readers " EHFAR"! So mcm mana puasa ni? Makin kurus ke gemokk ni? Haha. Okay kalau korg perasan, kebanyakkan STATUS aku banyak untuk anak si Lasim tu. Haihhhhhh, entah. Nak buat mcm mane kalau hati ni always berharap dekat dia, sedangkan aku tahu hati dia untuk orang lain :') Dan dia anggap aku mcm kawan dia je kot. Ish bengap punya perasaan. Apa la boleh suka dekat dia kannn? Bongokkk je!! Maybe banyak faktor yang membuat aku tetarik dekat dia :-

*Layan aku dgn baik,
*Perangai sikit mcm capital B
*Sebab dia boleh terima lifestyle aku
*Dia lain daripada yang lainnn :']
*Sedikit romanticcccc


Haih entah la, aku cuba jujur dgn diri aku, tapi kenapa mcm ni pulak ek jadinya? Aduh sedihlaa mcm ni :'( Aku cuba nak happykan diri aku, aku cuba nak faham ape yang perasaan aku apa yang aku rasakan sekarang ni? Tapi? Entah, aku ingat bila aku dah cakap dgn dia, dia boleh faham akuu. Tapi? Dia lagi buat aku tertarik dgn sifat dia? Aku salah berharap atau aku sendiri yang bodoh berharap dekat dia?



Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment