August 8, 2011

Satu hari dengan Syazieqa :)

Bismillahirahmanirahim.

Ape khabar followers2 semua :)? Hari ni agak banyak cerita walaupon setengah hari berjalan ^.^ Okay jomm.

# Pukul 3 lebih mcm tu online online chatting dengan Syazieqa, then plan nak kuar pukul 4, tapi pukul 6 baru samapi umh aku, tu lah janji melayuuuu -..-' HAHA, then pegy BPmall jap, kuarkan duit, pastu nak bayar broadband, maxis mcm sial pulak =..=, turun balik umah, pakcik aku guna moto pulakkkkk. tunggu si Apex jap, Apex nak belanje kitaorg bukak puase, plan lambat2, dia pon bengang je ah kan -..-' Then gy makan dekat KFC bukit pasir, dah duduk tu, tak perasan pulak kawan aku Nooratika Farhana dengan Uthe dia tu, hehehe. Dia pon tegur, "yelah mokk tak perasan aku" Aku pon eh?? Kawan sendiri tak nampak. HAHAHA ;p Sorry serious tak perasannnnnnnn :)

Dah siap makan tu, plan pulak nak gy mane, balik Umah amoi jap, amik charge battery camera aku tertinggal, masa nak sampai umah amoi tu, ade kucing tgh melakukan maksiat! HAHA, aku honn sampai melompat diaaaaaa, kelakaaaaaaaaa! aku gelak sampai terkentutkentut*buruk perangai* dah sampai umah amoi, amik charge tu, nak kuar, salam mak amoi sume, ishhh rindu tau dgn mak amoi tu, 

Mak Amoi : Eh kau, lame tak datang?
Aku : Hehehe, takde lahh, Amoi takde, malu nak datang. Okay la cik, balik dulu :)

Dah start moto tu, terus gerak BPwalk, datang Wann studio, takde org, lampu sume bukak, ade pakcik tu tanye aku, ade number Wan tak, aku pon cakap mane ade. Jalan2 dgn Syazieqa pegy expo kat situ, nampak Aida Syakila. Jalan mcm tu je, sbb takde pape yang menarik. Yang paling aku bengang MAXIS MCM CELAKAAAAAAAAAAAAAA -__-' Dah tu ingat nak gerakpg tempat keje, lepak sane, si Syazieqa sibuk nak potong rambut la tu lah == ' pegy kedai Enal, dpn bustand lama, terjumpe Boy *kawan lama* dia yang potong rambut Syazieqa. Ade Popoi sekali dalam kedai tu, tgh buat kening. Atototo comelnya Popoi tu, hehehe. Dah tu, pejal text cakap dekat Second House, tunggu dia depan Second House tu, dia pon kuar, hehehe :D Jumpe kejap je, pastu pegy Al-Kak idha, minum biasa la, fav aku kat situ Cikong banyak Kacanggg, HAHA, yummy sedap gila, lepas minum sume terus balik. 

# Hari ni banyak gila ketawa dengan kau weh, mase dekat bendul yg " WOPSSSSS" kucing sume tu kan? Kau jangan lah tinggalkan aku doe, aku takde sape2 :'(

 Syazieqa Lip Lop :(


Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment