November 9, 2011

Saya bersyukur ada awak :)

Seee see seee aku semakin bersemangat nak update blog yang dah berhabukkk ni tauu, you can see the names on the side bar, dia lah beloveddd yg always buat aku happy  ^_______^  he saved my life form darkness :) Nasebbb dia ni seorangg yang memahami aku, tapi kadang2 aku kena marah bila bergurauu, elehhhh bila dia bergurau takpa pulak, eeeee aii, mcm nak tumbok2 je diaaaa, pakal jauhh tau & dia seoranggg yang sabar. Hihihi, korang faham laa perangai aku kan! Heeee! So pada kawan kawan yang tak suka aku dengan dia sebab korang cakap aku berubah start aku dah ada boyfieee, korang bolehhhh shuhhhhhhhhh shuhhhhhhhhhhh shuhhh dari life aku ^____^---v  Bukan aku pentingkan boyfriend dari kawan baik akuuuuuuu lah, tapi fike laaa kau yang bawak aku ke alam keSETANAN ;D Terasa ke? Opss mintak maaf  banyak2 :)


Well, kadang2 perangai dia nii buat aku gerammmmmmmmmmmm je tau, tapi nak buat mcm mana, mcm nama album gambar aku, NOBOBY's PERFECT. Eleee biaa ah dia tak perfect kau kesah apa ;p He was change my life, gyeahhh, tapi dia ni terlalu caringg and i love it :P Hihihi. Serious bersyukur gila dapat kenal dengan dia and last, saya MENGHARAP DIA YANG TERAKHIR DALAM HIDUP SAYA, iloveyou Mio :*




Trying to be the best for you HUBBY ♥ :)

Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment