November 13, 2011

Selamat tinggal awak :')

Nak cerita ke tak ek? Better aku cerita dekat blog, sbb aku harap dia akan baca entry ni ;')

*last jumpe diaa*aku yang snapp ;'D

Sape kenal jejaka diatas? Gyeahh nama dia Nazreen Zainal / Tam, dia kawan kitee, scandel kite, boypreingg kite, HAHA, takde laa bf kite sorangg je yang kat side bar tu :) Hmm dia ni someone yang selalu buat aku happy dgn perangai diaaaaaa, die pon maybe dah faham aku ni mcm mana, kitorang masing2 maybe ada feel each other tapi tu la, dia jealous kat aku sbb masa kitorg pegi Ibeam, aku dgn kawan2 lelaki aku je, dia jealous dgn perangai aku yangg banyak kawan lelaki, ehh kalau ada perasaan jealous tu apa eh maksudnya?
SAYANG ? SUKA ?
Hmm entah lah, aku tak pandai nak baca hati and perasaan orang.
Aku dgn dia tak mungkin ada apa2 lagi, walaupon kawan, hanya dia je tahu apa sebabnya, aku dah explain kat dia.. Aku tahu dia perlukan seseorang yang memahami dia, yang selalu ada time dia susah atau senang right, semua nak mcm tu tapi aku tak boleh, Im sorry.
Aku dah banyak kali fade up dgn perangai dia, sbb dia selalu bad mud tak tentu pasal, marah2 tak bersebab, Ya Allah, tahan je lahh aku dgn perangai dia, sbb nenek aku kata, Api di balas dgn api, lagi teruk, so aku jadi air untuk padam marah da saat tu, takpe lahh.  Aku tahannn je :')

*clickgambaruntukpertumbesaran*


See nampak tak kenapa nama dia warna hitam? Sebab dia block aku, mula-2 mmg aku nak block dia, tapi aku fike, kalau aku block dia aku taknak bermusuh dgn dia, tapi nampaknya dia yang nk bermusuh dgn aku, hmm aku nak mintak maaf dgn dia, tapi aku boleh text dia je, and tu ponn aku jadi syok sendiri, sbb aku text dia, pernah pulak dia reply. Masa aku nak balik kl hari tu, aku nampak dia dekat kdai dia, dia tgh pegang kotak hijau, kotak tu kotak hp dia baru beli, then aku text2 dia yang reply tu maxis :') Hmm takpe lah, aku call dia, aku cakap aku balik KL, tapi dianyaaa mcm takde perasaan pulak. Itsokayy.
Maybe ada hikmah di sebalik pertemuan dan perpisahan ni, SAYA DOAKAN AWAK BAHAGIA ;') Terima kasih atas segalanya, jaga diri baik-2 :)

#I cuma nak jadi kawan terbaik buat you tapi lebih baik I PERGI untuk kebaikann:(

Thanks for readingg, Miera :)

No comments:

Post a Comment